fredag 25. november 2011

DESEMBER-UTFORDRINGEN



Desember nærmer seg med stormskritt og nå trenger jeg HJELP fra dere lesere. Jeg har nemlig tenkt å gi meg selv og dere en utfordring i desember. Og det er å lage en adventskalender her på bloggen.

De fleste av oss har vel blant julepynten en favoritt-ting som man bare MÅ ta frem til jul - for ellers så "blir det ikke jul". Det kan være julepynt du har arvet fra en bestemor eller tante, en ting du har laget selv for "hundre år siden" eller noe du har kjøpt på en reise en gang i tiden. Det viktige er imidlertid at det er akkurat DEN tingen som setter deg i riktig julestemning og som du altså ikke kan klare deg uten!

Det jeg vil du skal gjøre nå er å finne frem til denne tingen blant all julepynten som du sikkert har stuet bort på et kott eller på loftet eller i garasjen. Pakk den forsiktig opp. Ta et bilde av den og send det på mail til meg- gjerne sammen med noen ord om hvorfor det er julestemningsskaper nr. 1 for deg - og så legger jeg det ut på bloggen i løpet av desember. Det kan bli veldig gøy å se hva folk kommer i julestemning av!

Jeg har selvsagt også min egen (gamle og skrøpelige) stemningsskaper og den skal jeg helt klart dele med dere andre i løpet av adventstiden.

Mailadressen er jegmimrer@gmail.com. Så nå er det bare å skynde seg å få sendt den mailen!

På forhånd takk til alle som sender inn.

Ha en fin adventstid alle sammen!